De laatste dag alweer

26 maart 2019 - Kathmandu, Nepal

Vandaag, dinsdag, weer hele gave dingen gedaan. Was het vroeg op om met een kano een stukje jungle rivier af te varen waarbij we enkele kroks tegen kwamen zowel in het water als 1 op de kant. Daarna een bezoekje gebracht aan een olifanten trainingscentrum waar we toch een raar smaakje op nahielden. Er werd ons verteld dat deze olifanten getraind werden om ermee te patrouilleren on de jungle. Stonden tijdens ons bezoek aan de ketting en 1 afgezonderd die overigens wel heel zenuwachtig aan de ketting stond te trekken....dus wij weten het nog zo net niet. Maar goed.

Toen de bus in onderweg om ergens op een rivier te gaan raften. Zijn geen foto’s van.

na zo’n 6 kilometer kwamen we als verzopen ratten het water uit. Zeik nat dus. Maar goed de bus met de koffers was inmiddels gearriveerd om even wat droogs aan te doen. Ik en nog enkele deden dit dus gewoon langs de openbare weg waar ook mensen zaten. Alles uit😂😂. Horen wij later van onze gids dat dit super verboden is om naakt op de openbare weg te staan. Wisten wij toch niet. Maar goed. Aangekleed en wel de bus in richting Kathmandu. Een 2 baans weggetje door de bergen.... niet normaal zoals de mensen hier rijden. Is niet te beschrijven. We hebben er verschillende toch rakelings langs elkaar zien gaan. Maar het is goed gegaan.

na aankomst snel effe douchen en met de groep wat wezen eten

morgen weer vroeg op. Eerst langs de openbare doden verbranding wat hier heel normaal is. Vandaar meteen door naar het vliegveld waarvandaan we om 12.30 lokale tijd vertrekken richting Istanbul

er zijn foto’s van vandaag toegevoegd

1. Nel:
    26 maart 2019
    Mooi, je reisverhalen te hebben gelezen!
    Morgen een goede,veilige en voorspoedige terugreis gewenst.
  2. Judith:
    26 maart 2019
    Helaas aan alles komt een eind
    Genoten van de reis verhalen foto’s en filmpjes
    Via whatsap natuurlijk heel veel meer gezien
    Een reis om niet gauw te vergeten
    Morgen weer terug naar het gezin
    Ik heb er van mee genoten op afstand
    Tot morgen xxx
  3. Martin: